Hoorexpert is een gespecialiseerd en gecontracteerd audiologisch leverancier
Wij adviseren over, leveren, installeren en onderhouden uiteenlopende hooroplossingen, hulpmiddelen en zorgmaterialen. Dit doen wij middels een directe samenwerking met vrijwel alle Nederlandse audiciens, zorgverzekeraars en zorgprofessionals zodat onze eindgebruikers optimaal geholpen worden.
Wij verzorgen ook toegepaste communicatie-, toegankelijkheids- en veiligheidsmiddelen voor op het werk en in openbare gebouwen zoals scholen, kerken, theaters, musea, toeristische attracties en overheidsinstellingen.
Dankzij onze expertise, uitgebreide productrange en mensgerichte service kunnen wij eigentijdse, maatschappelijk verantwoorde hoorzorg bereikbaar maken voor iedereen die dat nodig heeft.
Duurzaamheid
Hoorexpert heeft in 2023 de Green Deal ‘Samen werken aan duurzame zorg’ ondertekend. Green Deals zijn afspraken tussen de Rijksoverheid en andere partijen om duurzame plannen uit te voeren. De Green Deal Samen werken aan duurzame zorg wordt gefaciliteerd door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en gedragen door de zorgsector.
De klimaatcrisis is de grootste bedreiging voor de volksgezondheid. Klimaatverandering en milieuverontreiniging leiden tot steeds meer en andersoortige zorgvragen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld infectieziekten en hittestress. In Nederland is de zorgsector verantwoordelijk voor 7% van de uitstoot van broeikasgassen, 4% van het afval en 13% van het grondstoffengebruik. Met het leveren van zorg draagt de sector dus bij aan de klimaatcrisis. Het is deze paradox die de zorg wil doorbreken. De zorgsector werkt daarom aan ‘duurzame zorg’. Hierover zijn afspraken gemaakt in de Green Deal samen werken aan duurzame zorg.
Voorbeelden van maatregelen die wij als Hoorexpert nemen zijn:
- Een groene keten – bewust kiezen voor leveranciers die ook pro-actief zijn met verduurzaming in eigen processen of een milieuvriendelijke optie hebben zoals Holbox, Drukland en Printworld
- Klimaat voor het klimaat – Op kantoor gebruiken we IR-verwarming i.p.v. traditionele verwarming
- Steeds minder (plastic) verpakking – Wij doen verpakkingsloze installaties m.b.v. Euronorm bakken en nieuwe producten, zoals de SonumaxxNX en VisuTone, komen in dozen waarin al het plastic is vervangen door karton en papier.
- Maar ook minder papier! – Waar mogelijk werken we papierloos, bijvoorbeeld met tablets in de buitendienst
- Het zit ‘m ook in de kleine dingen zoals eigen glazen koffiebekers gebruiken i.p.v. wegwerpbekers of inkt-besparende instellingen gebruiken bij het afdrukken van documenten
Natuurlijk redden we hier de wereld niet mee maar als we eenieder doen wat we kunnen dan komen we samen een heel eind!
Als u nog meer verduurzaamtips voor ons heeft, laat ze vooral horen via info@hoorexpert.nl!
Team
Letterlijk opgegroeid in de hoortoestelwinkel van zijn vader, is Per Gisolf in 1980 als 15 jarige jongen al gaan werken met diverse hulpmiddelen voor doven en slechthorenden. Per is zich altijd blijven specialiseren in alle hoor-hulpmiddelen naast het hoortoestel en alle technologische- en marktontwikkelingen in de hoor branche. Met de opgedane ervaringen en ontwikkelde expertisen in het verleden heeft Per uiteindelijk de stap gezet naar zelfstandig ondernemer en heeft hij op 1 januari 2006 het bedrijf Hoorexpert BV opgestart.
Inmiddels is Hoorexpert BV met haar dochterondernemingen Hearsolutions BV en AUDIOropa BV uitgegroeid tot één van de meest gespecialiseerde ondernemingen op het gebied van hulpmiddelen voor dove- en slechthorende mensen in Nederland.
In 1995 is Jeroen Verhoef begonnen als technisch specialist in directe samenwerking met Per. In 2007 heeft Jeroen de overstap gemaakt naar Hoorexpert BV. Naast zijn kennis en specialisatie op het gebied van werkplekaanpassingen, audiocommunicatie- en groot ringleidingsystemen, is Jeroen ook verantwoordelijk voor de technische binnen- en buitendienst. Als technisch directeur heeft Jeroen ook de dagelijkse leiding over Hearsolutions BV en is met zijn kennis direct betrokken bij AUDIOropa.
Door haar ruime ervaring binnen verschillende organisaties en functies, ondersteunt Esther Fennema de directie met diverse management taken. Ook houdt zij zich bezig met personeelszaken, het organiseren van bedrijfsuitjes en ISO certificering, maar ook het afhandelen van de algemene e-mail en telefonische informatie aanvragen. Met rust en duidelijkheid is Esther bijna altijd in staat onze klanten weer op weg te helpen.
Vanuit haar jarenlange kennis en ervaring als afgestudeerd logopediste, audicien en voorschrijfster bij KNO/AC, is Karin van den Berg de aangewezen persoon om de contacten met al onze relaties te onderhouden en onze externe communicatie vorm te geven en te beheren. Karin weet met haar audiologische kennis en product ervaring op professionele wijze de vertaalslag te maken naar onze klanten en afnemers.
Hannah Salt, gedreven, enthousiast en geïnspireerd houdt zij zich bezig met alles omtrent marketing en communicatie.
Miriam Zwijnenburg heeft al 16 jaar ervaring binnen de audiologiebranche. Vanwege haar uitgebreide marktkennis, kan zij audiciens op locatie ondersteunen en adviseren om zo met elkaar tot de perfecte hoorzorg op maat te komen.
Carina Niesing verzorgt voor onze installateurs de dagelijkse routes, die er gereden worden. Daarnaast heeft zij veel contact met klanten, voor het inplannen van afspraken of voor vragen over de geïnstalleerde hooroplossing. . Samen met haar directe collega's vormt Carina de commerciële binnendiensten en ondersteunen zij elkaar waar dat nodig is.
Als commercieel medewerkster binnendienst houdt Miranda zich bezig met het invoeren en verwerken van aanvragen voor hoorhulpmiddelen. Secuur en geduldig verwerkt ze alle vertrouwelijke gegevens. Samen met haar directe collega's vormt Miranda de commerciële binnendienst en zij ondersteunen elkaar waar dat nodig is.
Ben jij een gemotiveerde en servicegerichte collega met ervaring op het gebied van voorraadbeheer, inkoop en klantenservice en wil je je ontwikkelen tot productspecialist voor onze klanten? Dan hebben wij een leuke baan voor jou! Hoorexpert B.V. adviseert, levert en installeert diverse hooroplossingen voor doven en slechthorenden thuis, op werkplekken en in openbare gebouwen zoals kerken, theaters en gemeentehuizen. Wij werken daarbij samen met audiciensbedrijven en zorgverzekeraars. Wij zijn één van de meest gespecialiseerde bedrijven in Nederland waar het gaat om hoorhulpmiddelen naast het hoortoestel. Dit ga je doen: Product-specialistische kennis opbouwen en toepassen binnen de volgende werkzaamheden: • Beheer van de voorraden van verschillende interne magazijnen • Mede het inkoopbeleid bepalen aan de hand van o.a. omloopsnelheid en levertermijnen • Verwerken van inkoop- en verkooporders • Uitvoeren van kleine onderhouds- en reparatiewerkzaamheden aan onze producten • Klantenservice in de breedste zin voor onze partners, vaste afnemers en eindgebruikers • De verbindende element zijn tussen onze binnen- en buitendienst medewerkers Je werkomgeving: Ons team in Leerdam bestaat uit 14 medewerkers. Je werkt intensief samen met enthousiaste en spontane collega’s binnen een professionele, klantgerichte en flexibele organisatie. Jouw profiel: • Je kunt gestructureerd en zelfstandig werken én je bent een teamplayer • Je hebt oog voor detail • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden • Je bent servicegericht • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal • Je vindt het leuk om de spin in het web te zijn/worden Wij bieden: • Een fulltime functie (40 uur per week) • Richtlijn salaris: tussen €2750 en € 3250 bruto per maand • Goeie secundaire voorwaarden zoals een 13e maand • Een aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vast contract • Opties tot eventuele opleidingen en trainingen Enthousiast? Solliciteer dan direct, door een motivatie met CV per post of mail te sturen naar Esther Fennema: Hoorexpert B.V. Gildenstraat 30 4143 HS Leerdam Mail: esther@hoorexpert.nl Een overhandiging van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maakt in een later stadium deel uit van de sollicitatieprocedure.
Met de verschillende administratieve handelingen binnen onze organisatie, zoals elektronisch declareren bij zorgverzekeraars, samenwerking met grote ketens en leveranciers, online betalingen, etc. is onze administratie een uitdaging op zich! Sandra van Es voert de dagelijkse administratie, met een dosis gezonde humor, op een serieuze wijze uit!
Met energie en vriendelijkheid zorgt Carla Kon wekelijks voor schone werkplekken en een opgeruimd kantoor. Geen vuiltje of vlekje ontgaat aan haar aandacht.
Alex Huliselan is als installateur verantwoordelijk voor het installeren van diverse hooroplossingen o.a. bij klanten aan huis. Hij is fulltime onderweg door heel Nederland en maakt dus heel wat kilometers. Daarnaast weet hij de (particuliere) klant ter plaatse op de juiste manier te voorzien van informatie.
Marcel Damen is als installateur verantwoordelijk voor het installeren van diverse hooroplossingen o.a. bij klanten aan huis. Hij is fulltime onderweg door heel Nederland en maakt dus heel wat kilometers. Daarnaast weet hij de (particuliere) klant ter plaatse op de juiste manier te voorzien van informatie.
Jip van Tol is onze eerste vrouwelijke buitendienst teamlid. Zij rijdt heel Nederland door om diverse hooroplossingen bij klanten aan huis te installeren dus maakt heel wat kilometers. Ze weet de (particuliere) klant ter plaatse op de juiste manier van informatie te voorzien.
Een goede organisatie staat bij een goede administratie! Martin van Es heeft een jarenlange ervaring op het gebied van accountancy, belastingadvies en administratie. Vanuit zijn bedrijf Adminance deelt hij zijn kennis met Hoorexpert BV als hoofd van de administratie. Martin voert niet alleen de controle over de administratie van de gehele Hoorexpert organisatie, maar fungeert ook als belasting- en bedrijfsadviseur en is met zijn nuchterheid een belangrijke sparringpartner voor de directie bij het maken van belangrijke bedrijfsbeslissingen.