Hoorexpert groep


Hoorexpert is een vooruitstrevende organisatie op het gebied van hulpmiddelen voor doven en slechthorenden. Door de inzet van gespecialiseerde medewerkers kan Hoorexpert adequaat inspelen op de toenemende behoefte aan maatschappelijk verantwoorde hoorzorg. Deze toenemende behoefte wordt veroorzaakt door de vergrijzing enerzijds en door gehoorschade bijvoorbeeld als gevolg van MP3-spelers en discotheken anderzijds. Hierdoor zal het aantal slechthorenden de komende jaren naar verwachting stijgen naar 2,5 miljoen.

Het bieden van hoorzorg beperkt zich niet alleen tot het aanmeten van hoortoestellen, maar loopt van preventie op gehoorschade tot communicatie en veiligheid voor mensen met een hoorproblemen. Vanuit onze specialisatie bieden wij, veelal in directe samenwerking met alle audiciens en zorgverzekeraars in Nederland, deze extra hoorzorg aan de eindgebruikers

Ook bieden wij diverse hooroplossingen op het werk en in openbare gebouwen zoals scholen, kerken, theaters, musea en toeristische attracties. Hoorexpert levert hiervoor diverse passende systemen afgestemd op de vraag.

Team

Hoorexpert - Per Gisolf
Per Gisolf
Algemeen Directeur
Hoorexpert - Jeroen Verhoef
Jeroen Verhoef
Technisch Directeur
Hoorexpert - Esther Fennema
Esther Fennema
Directie Assistente
Hoorexpert - Karin van den Berg
Karin van den Berg
Salesmanager
Hoorexpert - Hannah Salt
Hannah Salt
Marketing en Communicatie
Hoorexpert - Miriam Zwijnenburg
Miriam Zwijnenburg
Accountmanager
Hoorexpert - Carina Niesing
Carina Niesing
Commerciƫle Binnendienst
Hoorexpert - Miranda Teuling
Miranda Teuling
Commerciƫle Binnendienst
Hoorexpert - Rianne Brouwer
Rianne Brouwer
Servicemedewerker Magazijn
Hoorexpert - Saskia van Weverwijk
Saskia van Weverwijk
Commerciƫle Binnendienst
Hoorexpert - Sandra van Es
Sandra van Es
Financiƫle Administratie
Hoorexpert - Carla Kon
Carla Kon
Interieurverzorgster
Hoorexpert - Alex Huliselan
Alex Huliselan
Technische Buitendienst
Hoorexpert - Marcel Damen
Marcel Damen
Technische Buitendienst
Hoorexpert - Martin van Es
Martin van Es
Hoofd administratie
Per Gisolf
Algemeen Directeur


Letterlijk opgegroeid in de hoortoestelwinkel van zijn vader, is Per Gisolf in 1980 als 15 jarige jongen al gaan werken met diverse hulpmiddelen voor doven en slechthorenden. Per is zich altijd blijven specialiseren in alle hoor-hulpmiddelen naast het hoortoestel en alle technologische- en marktontwikkelingen in de hoor branche. Met de opgedane ervaringen en ontwikkelde expertisen in het verleden heeft Per uiteindelijk de stap gezet naar zelfstandig ondernemer en heeft hij op 1 januari 2006 het bedrijf Hoorexpert BV opgestart.

Inmiddels is Hoorexpert BV met haar dochterondernemingen Hearsolutions BV en AUDIOropa BV uitgegroeid tot Ć©Ć©n van de meest gespecialiseerde ondernemingen op het gebied van hulpmiddelen voor dove- en slechthorende mensen in Nederland.

Jeroen Verhoef
Technisch Directeur


In 1995 is Jeroen Verhoef begonnen als technisch specialist in directe samenwerking met Per. In 2007 heeft Jeroen de overstap gemaakt naar Hoorexpert BV. Naast zijn kennis en specialisatie op het gebied van werkplekaanpassingen, audiocommunicatie- en groot ringleidingsystemen, is Jeroen ook verantwoordelijk voor de technische binnen- en buitendienst. Als technisch directeur heeft Jeroen ook de dagelijkse leiding over Hearsolutions BV en is met zijn kennis direct betrokken bij AUDIOropa.

Esther Fennema
Directie Assistente


Door haar ruime ervaring binnen verschillende organisaties en functies, ondersteunt Esther Fennema de directie met diverse management taken. Ook houdt zij zich bezig met personeelszaken, het organiseren van bedrijfsuitjes en ISO certificering, maar ook het afhandelen van de algemene e-mail en telefonische informatie aanvragen. Met rust en duidelijkheid is Esther bijna altijd in staat onze klanten weer op weg te helpen.

Karin van den Berg
Salesmanager


Vanuit haar jarenlange kennis en ervaring als afgestudeerd logopediste, audicien en voorschrijfster bij KNO/AC, is Karin van den Berg de aangewezen persoon om de contacten met al onze relaties te onderhouden en onze externe communicatie vorm te geven en te beheren. Karin weet met haar audiologische kennis en product ervaring op professionele wijze de vertaalslag te maken naar onze klanten en afnemers.

Hannah Salt
Marketing en Communicatie


Hannah Salt, gedreven, enthousiast en geĆÆnspireerd houdt zij zich bezig met marketing en communicatie.

Miriam Zwijnenburg
Accountmanager


Miriam Zwijnenburg heeft al 16 jaar ervaring binnen de audiologiebranche. Vanwege haar uitgebreide marktkennis, kan zij audiciens op locatie ondersteunen en adviseren om zo met elkaar tot de perfecte hoorzorg op maat te komen.

Carina Niesing
Commerciƫle Binnendienst


Carina Niesing verzorgt voor onze installateurs de dagelijkse routes, die er gereden worden. Daarnaast heeft zij veel contact met klanten, voor het inplannen van afspraken of voor vragen over de geĆÆnstalleerde hooroplossing. . Samen met haar directe collega's vormt Carina de commerciĆ«le binnendiensten en ondersteunen zij elkaar waar dat nodig is.

Miranda Teuling
Commerciƫle Binnendienst


Als commercieel medewerkster binnendienst houdt Miranda zich bezig met het invoeren en verwerken van aanvragen voor hoorhulpmiddelen. Secuur en geduldig verwerkt ze alle vertrouwelijke gegevens. Samen met haar directe collega's vormt Miranda de commerciƫle binnendienst en zij ondersteunen elkaar waar dat nodig is.

Rianne Brouwer
Servicemedewerker Magazijn


Bestellingen, pakketjes, bulk leveringen, een opgeruimd magazijn, daar draait Rianne Brouwer haar hand niet voor om. Als service medewerker magazijn houdt zij zich dagelijks bezig met de logistieke processen binnen Hoorexpert en voorziet ze klanten (telefonisch) van informatie over onze producten.

Saskia van Weverwijk
Commerciƫle Binnendienst


Klantencontact is Saskia van Weverwijk op haar lijf geschreven. Met vele jaren ervaring is Saskia bij Hoorexpert BV verantwoordelijk voor de klantenservice. Via telefoon, mail, en chat informeert, adviseert en begeleid Saskia onze klanten en afnemers op een uiterst vriendelijke wijze. Daarnaast beheert ze onze klanttevredenheid en volgt ze de terugkoppeling van onze buitendienst medewerkers op. Samen met haar directe collega's vormt Saskia de commerciƫle binnendiensten en ondersteunen zij elkaar waar dat nodig is.

Sandra van Es
Financiƫle Administratie


Met de verschillende administratieve handelingen binnen onze organisatie, zoals elektronisch declareren bij zorgverzekeraars, samenwerking met grote ketens en leveranciers, online betalingen, etc. is onze administratie een uitdaging op zich! Sandra van Es voert de dagelijkse administratie, met een dosis gezonde humor, op een serieuze wijze uit!

Carla Kon
Interieurverzorgster

Met energie en vriendelijkheid zorgt Carla Kon wekelijks voor schone werkplekken en een opgeruimd kantoor. Geen vuiltje of vlekje ontgaat aan haar aandacht.

Alex Huliselan
Technische Buitendienst

Alex Huliselan is als installateur verantwoordelijk voor het installeren van diverse hooroplossingen o.a. bij klanten aan huis. Hij is fulltime onderweg door heel Nederland en maakt dus heel wat kilometers. Daarnaast weet hij de (particuliere) klant ter plaatse op de juiste manier te voorzien van informatie.

Marcel Damen
Technische Buitendienst

Marcel Damen is als installateur verantwoordelijk voor het installeren van diverse hooroplossingen o.a. bij klanten aan huis. Hij is fulltime onderweg door heel Nederland en maakt dus heel wat kilometers. Daarnaast weet hij de (particuliere) klant ter plaatse op de juiste manier te voorzien van informatie.

Martin van Es
Hoofd administratie

Een goede organisatie staat bij een goede administratie! Martin van Es heeft een jarenlange ervaring op het gebied van accountancy, belastingadvies en administratie. Vanuit zijn bedrijf Adminance deelt hij zijn kennis met Hoorexpert BV als hoofd van de administratie. Martin voert niet alleen de controle over de administratie van de gehele Hoorexpert organisatie, maar fungeert ook als belasting- en bedrijfsadviseur en is met zijn nuchterheid een belangrijke sparringpartner voor de directie bij het maken van belangrijke bedrijfsbeslissingen.

Linda van der Werf

Stel direct uw vraag

Neem contact op