Hoorexpert groep
Hoorexpert is een vooruitstrevende organisatie op het gebied van hulpmiddelen voor doven en slechthorenden. Door de inzet van gespecialiseerde medewerkers kan Hoorexpert adequaat inspelen op de toenemende behoefte aan maatschappelijk verantwoorde hoorzorg. Deze toenemende behoefte wordt veroorzaakt door de vergrijzing enerzijds en door gehoorschade bijvoorbeeld als gevolg van MP3-spelers en discotheken anderzijds. Hierdoor zal het aantal slechthorenden de komende jaren naar verwachting stijgen naar 2,5 miljoen.
Het bieden van hoorzorg beperkt zich niet alleen tot het aanmeten van hoortoestellen, maar loopt van preventie op gehoorschade tot communicatie en veiligheid voor mensen met een hoorproblemen. Vanuit onze specialisatie bieden wij, veelal in directe samenwerking met alle audiciens en zorgverzekeraars in Nederland, deze extra hoorzorg aan de eindgebruikers
Ook bieden wij diverse hooroplossingen op het werk en in openbare gebouwen zoals scholen, kerken, theaters, musea en toeristische attracties. Hoorexpert levert hiervoor diverse passende systemen afgestemd op de vraag.
Team














Letterlijk opgegroeid in de hoortoestelwinkel van zijn vader, is Per Gisolf in 1980 als 15 jarige jongen al gaan werken met diverse hulpmiddelen voor doven en slechthorenden. Per is zich altijd blijven specialiseren in alle hoor-hulpmiddelen naast het hoortoestel en alle technologische- en marktontwikkelingen in de hoor branche. Met de opgedane ervaringen en ontwikkelde expertisen in het verleden heeft Per uiteindelijk de stap gezet naar zelfstandig ondernemer en heeft hij op 1 januari 2006 het bedrijf Hoorexpert BV opgestart.
Inmiddels is Hoorexpert BV met haar dochterondernemingen Hearsolutions BV en AUDIOropa BV uitgegroeid tot één van de meest gespecialiseerde ondernemingen op het gebied van hulpmiddelen voor dove- en slechthorende mensen in Nederland.
In 1995 is Jeroen Verhoef begonnen als technisch specialist in directe samenwerking met Per. In 2007 heeft Jeroen de overstap gemaakt naar Hoorexpert BV. Naast zijn kennis en specialisatie op het gebied van werkplekaanpassingen, audiocommunicatie- en groot ringleidingsystemen, is Jeroen ook verantwoordelijk voor de technische binnen- en buitendienst. Als technisch directeur heeft Jeroen ook de dagelijkse leiding over Hearsolutions BV en is met zijn kennis direct betrokken bij AUDIOropa.
Door haar ruime ervaring binnen verschillende organisaties en functies, ondersteunt Esther Fennema de directie met diverse management taken. Ook houdt zij zich bezig met personeelszaken, het organiseren van bedrijfsuitjes en ISO certificering, maar ook het afhandelen van de algemene e-mail en telefonische informatie aanvragen. Met rust en duidelijkheid is Esther bijna altijd in staat onze klanten weer op weg te helpen.
Vanuit haar jarenlange kennis en ervaring als afgestudeerd logopediste, audicien en voorschrijfster bij KNO/AC, is Karin van den Berg de aangewezen persoon om de contacten met al onze relaties te onderhouden en onze externe communicatie vorm te geven en te beheren. Karin weet met haar audiologische kennis en product ervaring op professionele wijze de vertaalslag te maken naar onze klanten en afnemers.
Hannah Salt, gedreven, enthousiast en geïnspireerd houdt zij zich bezig met marketing en communicatie. Met een frisse blik weet zij alles net even anders te bekijken en waar nodig aan te passen.
Miriam Zwijnenburg heeft al 16 jaar ervaring binnen de audiologiebranche. Vanwege haar uitgebreide marktkennis, kan zij audiciens op locatie ondersteunen en adviseren om zo met elkaar tot de perfecte hoorzorg op maat te komen.
Contact met slechthorenden, audiciens, voorschrijvers en zorgverzekeraars is Linda Schaap op haar lijf geschreven. Na enkele jaren ervaring in een hoortoestelwinkel, heeft Linda de stap gemaakt naar Hoorexpert BV. Zij is verantwoordelijk voor het indienen van aanvragen bij zorgverzekeraars en ook voor het beoordelen en het verwerken hiervan. Daarnaast is Linda als geen ander op de hoogte van de inhoud en voorwaarden van de contracten met zorgverzekeraars. Samen met haar directe collega's vormt Linda de commerciële binnendiensten en ondersteunen zij elkaar waar dat nodig is.
Carina Niesing verzorgt voor onze installateurs de dagelijkse routes, die er gereden worden. Daarnaast heeft zij veel contact met klanten, voor het inplannen van afspraken of voor vragen over de geïnstalleerde hooroplossing. . Samen met haar directe collega's vormt Carina de commerciële binnendiensten en ondersteunen zij elkaar waar dat nodig is.
Wij zoeken een gemotiveerde collega met werkervaring op het gebied van logistiek. Kan jij gestructureerd en zelfstandig werken, beheers je de Nederlandse taal en beschik je over logisch inzicht? Dan hebben wij een leuke baan voor jou! Als medewerker logistiek, houd je je vooral bezig met : • Het beheren van de voorraden binnen verschillende interne magazijnen • Mede het inkoopbeleid bepalen aan de hand van o.a. omloopsnelheid en levertermijnen • Artikelbeheer met bijbehorende inkoopformules • Aanmaken van inkoop- en verkooporders • Verwerking en controle van de binnenkomende leveringen en goederen • Afhandeling en verzending van de dagelijkse leveringen • Uitvoeren van kleine onderhouds- en reparatiewerkzaamheden aan onze producten • Onderhouden van contacten met onze relaties Jouw profiel Werk jij gestructureerd en heb je oog voor detail? Beschik jij over goede communicatieve vaardigheden en vind je het leuk om ons magazijn helemaal jouw domein te maken? Dan nodigen wij jou graag uit om te solliciteren! Ervaring is een pré. Een overhandiging van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maakt in een later stadium deel uit van de sollicitatie procedure. Wat bieden wij jou? • Een werkweek van 25 uur (verdeeld over 5 dagen) - tijden in overleg • Passend salaris van max € 2500,- bruto (bij 40 uur) • Een aanstelling voor een ½ jaar met uitzicht op een vast contract • Opties tot eventuele opleidingen en trainingen • Een enthousiast en ondernemend team Enthousiast? Solliciteer dan direct met motivatiebrief en CV naar: Hoorexpert B.V. t.a.v. Esther Fennema Gildenstraat 30, 4143 HS Leerdam of esther@hoorexpert.nl
Klantencontact is Saskia van Weverwijk op haar lijf geschreven. Met vele jaren ervaring is Saskia bij Hoorexpert BV verantwoordelijk voor de klantenservice. Via telefoon, mail, en chat informeert, adviseert en begeleid Saskia onze klanten en afnemers op een uiterst vriendelijke wijze.. Daarnaast beheert ze onze klanttevredenheid en volgt ze de terugkoppeling van onze buitendienst medewerkers op. Samen met haar directe collega's vormt Saskia de commerciële binnendiensten en ondersteunen zij elkaar waar dat nodig is.
Met de verschillende administratieve handelingen binnen onze organisatie, zoals elektronisch declareren bij zorgverzekeraars, samenwerking met grote ketens en leveranciers, online betalingen, etc. is onze administratie een uitdaging op zich! Sandra van Es voert de dagelijkse administratie, met een dosis gezonde humor, op een serieuze wijze uit!
Met energie en vriendelijkheid zorgt Carla Kon wekelijks voor schone werkplekken en een opgeruimd kantoor. Geen vuiltje of vlekje ontgaat aan haar aandacht.
Alex Huliselan is als installateur verantwoordelijk voor het installeren van diverse hooroplossingen o.a. bij klanten aan huis. Hij is fulltime onderweg door heel Nederland en maakt dus heel wat kilometers. Daarnaast weet hij de (particuliere) klant ter plaatse op de juiste manier te voorzien van informatie.
Een goede organisatie staat bij een goede administratie! Martin van Es heeft een jarenlange ervaring op het gebied van accountancy, belastingadvies en administratie. Vanuit zijn bedrijf Adminance deelt hij zijn kennis met Hoorexpert BV als hoofd van de administratie. Martin voert niet alleen de controle over de administratie van de gehele Hoorexpert organisatie, maar fungeert ook als belasting- en bedrijfsadviseur en is met zijn nuchterheid een belangrijke sparringpartner voor de directie bij het maken van belangrijke bedrijfsbeslissingen.